Wednesday, March 02, 2011

SYUKUR padaMu TUHAN

slm pagi sume....

mood di kala mengandung adalah x blh nk di duga..kekadang rajin,kekadang terrrlebih malas!
haih! skang nih aku adalah rajinnnn utk berblogging. hui3..
tetiba rasa mcm nk kongsi perasaan pepagi nih.
alhamdulillah,aku BERSYUKUR padamu ALLAH.
aku nikah dgn suami tercinta pd 30/4/2010..

dan pd tarikh 8/12/2010 aku disahkan mengandung 4weeks/1bln. bermaksud sejak aku nikah, aku kosong dlm 6/7bln.. dga cm kejap je kan?? tp mak terseksa nokkk... terseksa bila org2 mendesak.tskkk... thanks 2 my family yg byk menyokong..ingatlah,semua ini adalah kuasa Allah. siapalah kita untuk menolak takdirNya. Jika ada yg dh bernikah ttp msh blm hamil,aku akn sentiasa doakan kalian.kerna aku tahu perasaan itu. Insyallah,ada REZEKI kalian nnt dgn IzinNya. Amennn...

Tp knpa zmn sekarang mereka terlalu cepat membuat andaian yg bukan2.aku salu tgk kt drama, "klw ppuan 2 x nagndung jugak dlm 2/3 bulan nih, ko kawen je lh lain". Ya Allah....ni org yg dh xde akal je ckp cmtuh.ko igt ko tuhan?? ko igt ko ada kuasa blh bg org sesuka ati pregnant?? paling sedih kalo yg ckp tuh adalah WANITA juga! Bertaubatlah.

Alhamdulillah,terima kasih ya Allah...anak adalah anugerah yg x terhingga nilainya.


dan...terimalah gambarku yg sembab ini. ~3months preggy. nth nape time 2-3bln, muke aku sembab je. takutttt nk tengok! haha
tata.
p/s : semoga kandunganku ini baik2 saja sehingga saat aku melahirkan...amenn :)

7 comments:

  1. tahniah dayah..take care ye dear..!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. chayok2! aja2 fightin'.haha
    tq palin.....:)

    ReplyDelete
  3. comelnye perut kak dayah. best2x..

    ReplyDelete
  4. hik2. best.klw nk rase,kene cecepat kawin. heheh

    ReplyDelete
  5. berkat kesabaran kn, alhamdulillah.taking care dear

    ReplyDelete
  6. btl2, berkat kesabaran dan juga dorongan rakan2.. tq sis.. :)

    ReplyDelete