Sunday, March 13, 2011

kejahatan itu telah tiba

tapi...tidaklah begitu jahat. haha
sebenarnya cuma aku ni je yg makin hari makin malasss nk menghapdet en3 blog nih.
ntah ape hal ntah. haish! oh malas..pergi lah ko jauh2 dlm hidup aku.
tp diri ini hanya malas mls nk menaipp. bab rumahtangga rajinnn hoke. ha2
sbtu lepas aku lik umah mak mertua, kat tanjung karang. ahad balik kl. b4 balik, singgah kat Bagan Tengkorak(nama tempat je dh gempaks)... singgah beli ikan.
wahhhh best woo kat situ.. ikan2 dia fresh. segar dari laut. dan2 tu jugak dpt tengok nelayan punggah2 ikan tu. murahhh sesangat. memula aku ckp kt hubby,x yah lah g lelama. kang takut loya sbb bau dia yg x best.
tp...aku plak yg hover nk duk kat situ lelama. nk tengok camne nelayan bekerja. dhla time tu hujannn lebat. sian je, tp nk wat camna. dh kerja mereka.. :)
dan hubby pun memborong ikan pasrang,sotong,ikan bawal. total=??
RM12 sajork... murah kn?
pastu ada lagi 1 bot smpai, nk tau ikan apa dia bwk naik??
kerapu 20 kilo. giler ahh... gigil aku tengok ikan tu besarrr sangat. cehh..ape da smpai gigil2.
kui3...
oke, itu sajork.. gamba nan ado. ..
coz hp dlm kete..
tata.

No comments:

Post a Comment