Wednesday, February 09, 2011

holiday ~ penang

kesemua ini adalah en3 terperam. wu3. time nih aku lom preggy lg..or myb dh? klw dh dlm 4-5 days cmtu.huk2. kami sefamily holiday @ penang.yeay! sonokkkkk...tp adik aku no 3(ain) x ikut coz dia ada exam.x ckup sorang...
ni pepagi, aku n husband bertolak dr umah..familyaku gerak dr phg

then jumpa kt rnr tapah kot nih. x hengat sudah


pastu terpecah coz ayah nk lunch kt pekan tapah..tp aku plak dah lajak terus ke depan..
so,berpecah lah kite... ni aku ngn husband kt rnr sungai perak..tunggu my family


and....smpai penang! haha,terus check in bagai,rehat2 mandi solat, then........



siap2 nk g pntai...




all boys...............






lepak pntai bt feringgi





oh husband! sgt gigih ukir2 nama kt pasir. "akim ida penang 2010" dan itu adalah sesuatu yg suwit bg ku! haha







anak2 pompuan n emak



makan time! ikan bakar dia mmg besh!






akak n abg hisyam

mak..ayah..









dan pergi ke balik pulau juga utk memborong segala asam! d sebabkan masa adalah terhad n suntuk,x dpt lah nk g byk tempat sgt..



kami menginap di sini...
sgt best n memasing x puas bercuti..so,decide nk trus berdesup ke cameron pulak! hu2... esok nye, ke cameron lh kami untk lg 1 mlm..... :)

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
tata penang...jumpa nnt di cameron! yeeehaa


1 comment:

  1. syok nye die bejalan.. hehe
    *dayah nt buang word verification ni eh, & buat pop up window. sng sikit nak komen.. hehe

    ReplyDelete