Saturday, February 19, 2011

15 weeks

slm....
alhamdulillah, hr ni genap 15 weeks usia kandunganku. perasaan harus x dpt digambarkan. seronok n terharu! dlm masa y sama, takutttt... wuwuwu.
semoga semuanya sehat n selamat2 je.. tiap hr aku akn ckp2 ngn baby sambil usap2 perut. ayah bby pun salu wat cmtu. :)
smlm ada masa terluang, so aku gi la survey brg2 baby kat Manjaku Ampang. wallawey... rambang mata acik. mcm2 rasa nk beli. tp aku igt pesan mak, xyah beli awl2.. hu2.. lgpun xtau lg jantina baby. aku gerammm je tgk baju2 comel tu sume. xpe2, t mama beli tuk baby time dh 6/7 bln eh...
tp btl jugak, x leh li awl coz x tau jantina baby. klw ikutkan ati nakkkkk je aku beli kaler pink tuk sume baju. haha! lol!
hr ni coti, so nk msk ayam msk lemak cili api.
tata!

No comments:

Post a Comment