Monday, February 28, 2011

balik kampung...yeay!

alkisah,
last week aku adlh balik kampungku... kt pahang.
renduuuu kg ku. hua3.. ok,en3 dimulai dgn gmba ank buahku yg comel nih. petang2, main bola depan umah...
haziq..

pondok yg direka oleh ayah. sukeee



kg halamanku..time nih sume balik











dan aku tlg ayah g kutip getah kt kebun mak ayah. 1st time nih.. best!





kebun mak ayah..belakang umah jer






aku just duduk2 je, teman adik aku. hu2.. x npk plak perut aku yg 4 bln nih. kui3







ha...nilah hasilnya. getah@lantun@latex.
byk ni dpt lah dlm rm279.. getah dh turun hrga. rm6.90/kilo


oke.siap2 nk g kuantan. jemput adik no 3 balik umah. dia study kt kuantan




itu saje.... heheh. di akhiri dgn gamba anak buah aku yg shomelll lg sowang nih.
haqimi...
tata.


4 comments:

  1. salam.. kak dayah.. kenal lg tak sina?
    akak sekolah zba kan dulu.
    congrat da pregnant skng :)

    ReplyDelete
  2. dayah, pegi motong gotah eh? best kan.. ehhehe

    byk tu dpt hasil eh.. :)

    ReplyDelete
  3. aah yana,saje g kebun blkg umah. sonok gak. hehe

    ReplyDelete
  4. sina junior akk dlu kn...kenal.. aah dh pregnant 4bln ... tq ye.. :)

    ReplyDelete