Saturday, November 27, 2010

shopping!

penat! itu yg dpt kugambarkan. eceheh.. cm soping melambak jew kn.. tidak lah melambak tp seharian berjalan ngn b, tu yg wat kakiku sesengal ubi.ehehe. alkisah, smlm b ajk g li brg2 umah. yahooo! mak suka! haha.aku lom gaji lg.so,b lh jd mangsa.keh3. destinasi senang n mudah,kami memilih SOGO. parking punyelah sekian! huh. then,b decide parking kt lua sogo je. ha,ni nk kasik tau! mase memula masuk kt palang tuh dia tulis rm4/hour. then mase nk kua, tetiba kt palang tuh dh tuka jadik rm10/hour! oh haruslah lakiku hangin satu bdn! cane nth care dorang niage nih. dh mls nk betekak,bayo je la...rm20 coz 2 jam! ha, hamek ko! ceh. rase nkn ngadu kt aduan rakyat je =p.


ok,skg nk cite psl g soping plak. ape yg aku beli???

jeng3..... suspen nih... kih3. tguu dulu. kite lyn gamba di tempat kejadian ye... =)



pisau nih sebijik cam aku punye..wedding gift aku dulu. =)


nice... berangan2 tuk memilikinya...

nnt klw tebukak ati nk wt english stle, leh refer sini =)


erk, aku sambung brg2 shopping kt nxt en3 je lah.. nk mandi,n msk tuk hubby yg tgh lena tdo. x saba nk tggu dia bgn(*padahal x saba nk tuka bedsheet baru yg beli smlm. ahaiii)



No comments:

Post a Comment