Sunday, January 08, 2012

Menu di hari Ahad yang permai

Hari ni Hubby ada tournament bola peringkat taman kat Bangi. Pagi sampai tghari saya berdua je dgn my baby... Pikir punya pikir so nak masak ikan bawal masak kicap, tumis sawi, n sambal jawa. Ade ayam goreng kfc semalam, so panas kan je la... Hubby balik terus makan, dan tido.haha.asik tido je kan, petang abg ipar saya nak datang umah.*abg kpd Hubby saya. Nasib baik pagi tadi dah siap kemas umah n mop segala. Cantik lah sikit dipandang mata.gitu.....
Skang baby saya tgh tido.ngantuk sgt main dgn sepupu dia td... Kang malam ni nak g lawat jiran belakang umah saya,baru bersalin last month.pantang kat kg,baru balik sini semalam..aritu masa saya pantang dia ada datang melawat, so hari ni saya nak lawat baby dia pulak.hidup berjiran kan..hee..ok, ini entry tergantung

No comments:

Post a Comment