Friday, December 30, 2011

Murtabak Maggi for lunch

Hye,
Lunch ape korang? Hari ni en.suami adalah kerja. Year end kan, so haruslah archieve kan apa yg x archieve.hiks.
Sy lapar,tp baby masih tidur.dlm erti kata lain, kang klw masak baby sy bangun pulau.dahla baby sy jenis yg klw tido nk kena tempat yg senyap sunyi je.*malas masak,lagi mau alasan banyak.
Dush dush! Ambik sedas. Google punya google, terjumpa lah resepi yg senang lagi mudah ini.
Saya masak cepat2, tetapi dlm keadaan sunyi lagi senyap.dpt bayangkan x. Haha.
Yela, if bunyi pinggan berlaga pun,baby saya leh bangun.hari tu,baby saya tido kat bawah*dlm buai.saya kat ataa,terbersin.acummm!! Itupun boleh membuatkan baby say terjaga dari tido,dan saya nak wat apa pun x boleh...huhu.
Okeh,ni saya menaip sambil menghidu aroma murtabak maggi kat atas meja dpn mata saya ni ha.sedappp tau. Pic ada,tapi x leh lak nak upload.ada sesapa tau x cane nk upload pic via iPad? Serius dh banyak kali try,tapi x leh..
Jemput makan uols..
Malam nanti en.suami dh cakap awal2 ajak makan kt lua.. Dats y saya masak ni je..
Tata

No comments:

Post a Comment